Veelgestelde vragen

Telefoonclaim: Aanmelden

Telefoonclaim: Algemene vragen

  • Ik heb mijn oude abonnement verlengd. Maakt dit verschil?

  • Mijn abonnement heb ik jaren geleden afgesloten. Maakt dit iets uit?

  • Wat valt er onder een all-in-telefoonabonnement?

  • Mijn toestel is stuk. Maakt dit uit?

Telefoonclaim: Juridische vragen

  • Welke providers kunnen aangesproken worden met de uitspraak van de Hoge Raad?

  • Geldt de uitspraak van de Hoge Raad ook voor contracten die zijn afgesloten via een bemiddelaar?

  • Geldt de uitspraak van de Hoge Raad ook voor toestellease contracten?

  • Hoe kan het dat de Hoge Raad zo een verstrekkende uitspraak heeft gedaan?

  • Wat zijn de gevolgen van de uitspraak van de Hoge Raad?

Telefoonclaim: Kosten

  • Wat kost het?

  • Wat is de stichting derdengelden?

Telefoonclaim: Wat kunt u zelf doen?

  • Ik heb me aangemeld bij ConsumentenClaim, wat moet ik nu doen?

  • Wat moet ik doen als ik niet meer alle gegevens heb?

  • Zijn er zaken die ik zelf moet doen na het aanmelden?