Pers over ConsumentenClaim

Volkskrant: 
“ConsumentenClaim geldt als vertegenwoordiger bij uitstek van een nieuwe claimcultuur in Nederland. Door collectieve claims kunnen consumenten hun recht halen bij tegenstanders die zij eerder onaantastbaar waanden.” 
Lees het gehele artikel


3volkskrant_logo


AD-logo
Algemeen Dagblad:

"Het stopzetten werd als eerste opgemerkt door ConsumentenClaim. Deze stichting bereidt namens 5000 Nederlanders een miljoenenclaim voor tegen zeven mobiele providers, met KPN, T-Mobile en Vodafone als voornaamste." 
Lees het gehele artikel



Metro:
"ConsumentenClaim heeft met behulp van reizigers voldoende bewijs van overvolle treinen verzameld om een zaak tegen NS te starten. Treinreizigers stuurden in twee weken tijd 4000 foto’s in waarop de overlast die zij dagelijks ervaren is vastgelegd".."ConsumentenClaim stapt naar de rechter om compensatie te vragen voor ruim 8500 treinreizigers vanwege de overlast die zij ervaren door overvolle treinen." 
Lees het gehele artikel



metro-logo1


nu.nl-logo
Nu.nl:
"De Consumentenbond wil samen met massaclaimspecialist Consumentenclaim compensatie afdwingen voor consumenten die zijn gedupeerd door een beeldbuiskartel."
Lees het gehele artikel


Tros Radar: 
"ConsumentenClaim opende afgelopen vrijdag de inschrijving voor Fortis-gedupeerden. Binnen een week ontvingen zij meer dan 1000 aanmeldingen." 
Lees het gehele artikel


radar_logo



logo-FD-1024x640

Financieele Dagblad:
"Het in Amsterdam gevestigde ConsumentenClaim werkt op basis van no cure, no pay. Met zeventig medewerkers is het kantoor de grootste massaclaimspecialist van Nederland. Het treedt op voor gedupeerde consumenten in de aandelenlease-, woekerpolis- en beeldbuisaffaire." 
Lees het gehele artikel



De Telegraaf: 
"ConsumentenClaim is bekend van juridische acties tegen onder meer Aegon, ASR en Fortis (Ageas). De belangenbehartiger werkt op basis van het principe 'no cure, no pay'." 
Lees het gehele artikel

telegraaf




logo Consumentenbond
Consumentenbond:
"Hij kreeg €5500,- compensatie, vond dit te weinig en stapte naar het Kfid met hulp van juridisch expert ConsumentenClaim. Die achterhaalde bij Aegon een kostenoverzicht waaruit bleek dat 45% van de inleg opging aan kosten." 
Lees het gehele artikel



NRC, Erica Verdegaal:

"Voor het voeren van collectieve procedures werkt de vereniging samen met Consumentenclaim, dat 70 medewerkers telt. Bij de laatste organisatie kun je ook terecht met individuele woekerschade op basis van no cure no pay."



nrc-logo


 

 

logo_trouw
Trouw:
"Het kantoor ConsumentenClaim, dat op no-cure-no-pay-basis werkt, loopt zich al warm. In maart meldde het meer dan vijfduizend aanmeldingen binnen te hebben van mensen die schade willen claimen bij Aegon. Volgens ConsumentenClaim kunnen ook mensen die Aegon-producten kochten die sterk leken op Koersplan, (Bonusplan, Vermogensplan, Fiscaalvoordeelplan, Mixplan) geld bij de verzekeraar claimen."
Lees het gehele artikel 
In het nieuws >


logo_editie_nl_witklein
0:00 / 0:00