Klanten over ConsumentenClaim

Het klantcontact:

  • “Ik ben tijdens het proces goed geïnformeerd en heb dat zeer op prijs gesteld. Mocht er in de toekomst iets zijn,zal ik niet aarzelen in contact te treden.”
    H. van Dijk uit Losser

  • "Dank en waardering voor de wijze waarop u deze kwestie hebt afgehandeld. Niets dan lof voor de duidelijk een correcte begeleiding in de afgelopen 2 jaar.
    R. Leeuwerink uit Nieuwleusen

  • Dank voor de correcte afhandeling en het keurig op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Fijn dat er nog een uitkering kon worden verkregen dankzij jullie inspanningen.
    B. Leeuwerke uit Haarlem


De werkwijze:

  • “Professionele en doorzettende aanpak. Ik had alle hoop al opgegeven dat van mijn zaak  nog iets terecht zou komen. Fantastisch werk!!!”
    N. Yazdani uit Amsterdam

  • “Inzet, volharding en prachtig resultaat.”
    B. Stoop-Ebbelink uit Vlijmen

  • "Het heeft allemaal wel even tijd nodig gehad, maar dat is wel degelijk de moeite waard geweest. Ik wil u en uw medewerkers bij deze dank zeggen, voor hun inzet en vastberadenheid en geduld, die er toe hebben bijgedragen, dat deze claim uiteindelijk tot een goed einde is gebracht.
    L. Boon uit 's-Gravenzande


De afwikkeling:

  • “Ik wil graag mijn dank uitspreken voor de vele inspanningen om een regeling te treffen. Het is zeer verheugend dat alle moeite niet tevergeefs is geweest en tot een positief resultaat heeft geleid voor alle gedupeerden die zich bij ConsumentenClaim hebben aangemeld.
    C.J. Fieren uit Rhenen

  • “Eindelijk recht in een lastige zaak. Complimenten voor de aanpak en vasthoudendheid.”
    J. Appelhof uit Dokkum

  • “Correcte afwikkeling. Wij zijn verheugd met het resultaat, het heelt de wonden enigszins!” 
    E. de Loijer uit Schaijk