Veelgestelde vragen

Over claim Telefoonabonnement

  • Ik heb het contract niet meer in mijn bezit. Kan ik meedoen?

  • Ik heb de afgelopen jaren meerdere abonnementen afgesloten. Kan ik met allemaal mee doen?

  • Mijn toestel is stuk. Kan ik toch meedoen?

  • Mijn abonnement loopt nog. Kan ik mij aanmelden?

  • Ik heb mijn oude abonnement verlengd. Maakt dit verschil?

  • Ik heb een zakelijk abonnement. Kan ik meedoen met deze claim?

  • Welke providers kunnen aangesproken worden met deze uitspraak?

  • Ik heb het toestel niet meer in mijn bezit. Kan ik toch meedoen?

  • Mijn abonnement heb ik jaren geleden afgesloten. Maakt dit iets uit?

  • Zijn er zaken die ik zelf moet doen na het aanmelden?

  • Geldt de uitspraak ook voor contracten die zijn afgesloten via een bemiddelaar?

  • Geldt de uitspraak ook voor toestellease contracten?

  • Wat kost het?

  • Wat is de stichting derdengelden?

  • Ik heb voor mijn toestel eenmalig een bedrag bijbetaald. Kan ik toch meedoen?