Kern van de zaak

Jarenlang hebben telefoonproviders ons abonnementen verkocht met een all-in-prijs waarbij een 'gratis' of goedkoop toestel werd verstrekt. In werkelijkheid kwam er een lening tot stand waarover rente en kosten werden berekend. Door de extra kosten betaalden klanten soms bijna het dubbele voor een toestel. Ook als het toestel inmiddels was afbetaald, bleven telefoonproviders kosten inhouden voor rente en aflossing. Zonder dat klanten het wisten betaalden zij hierdoor te veel voor hun abonnement.

De Hoge Raad, onze hoogste rechter, heeft bepaald dat telefoonproviders consumenten met een all-in abonnement moeten compenseren. Dat gaat al snel om vele honderden euro's per abonnement.

Deelname aan de claim is op basis van no cure no pay. Aanmelden is gratis. Alleen bij succes bent u een vergoeding van 15% verschuldigd. U loopt dus geen enkel financieel risico.  

Wilt u ook uw teveel betaalde geld terug? Meld u dan gratis aan

artikel Telegraaf       Artikel RTL Z        logo-FD
Aanmelden
0:00 / 0:00