Veelgestelde vragen

Over de NS-Claim

  • Wat zijn de kosten om aan deze claim mee te doen?

  • Wat willen jullie bereiken?

  • Over welke periode gaat de claim?

  • Hoe kan ik mijn schade aantonen?

  • Ik heb een studenten-OV. Kom ik ook voor een vergoeding in aanmerking?

  • Mijn reiskosten worden door mijn werkgever betaald. Aan wie wordt een compensatie uitgekeerd?

  • Wat gebeurt er met de foto's van de overvolle treinen?

Over het aanmelden

  • Ik heb geen e-mailadres. Hoe kan ik mij aanmelden?

  • Het lukt mij niet om mij aan te melden, wat moet ik doen?

  • Ik woon in het buitenland en wil mij aanmelden, kan dat?

  • Hoe weet ik of mijn aanmelding succesvol is afgerond?

  • Welke alternatieven zijn er voor ConsumentenClaim?

  • Waarom heeft ConsumentenClaim een betaald telefoonnummer?

  • E-mails van ConsumentenClaim komen terecht in de ongewenste map. Wat nu?