Veelgestelde vragen

Over Btw-claim Zorg

  • Wat is mijn schade?

  • Om welke periode gaat het?

  • Om welke behandelingen gaat het?

  • Hoeveel kan ik claimen?

  • Hoe kan ik zien of mijn zorgverlener wel of geen btw moet berekenen?

  • Ik heb geen facturen van de behandelingen meer. Wat moet ik doen?

  • De verzekering heeft de behandelingen vergoed. Kan ik de btw nu terugvorderen?

  • Hoe krijg ik mijn geld terug?

  • Wat zijn de kosten?

  • Kan mijn partner en kunnen mijn kinderen ook meedoen aan de claim?

Over het aanmelden

  • Ik heb geen e-mailadres. Hoe kan ik mij aanmelden?

  • Het lukt mij niet om mij aan te melden, wat moet ik doen?

  • Ik woon in het buitenland en wil mij aanmelden, kan dat?

  • Hoe weet ik of mijn aanmelding succesvol is afgerond?

  • Welke alternatieven zijn er voor ConsumentenClaim?

  • E-mails van ConsumentenClaim komen terecht in de ongewenste map. Wat nu?